Η Benefit Cosmetics επεκτείνει τη σειρά Porefessional σε μια νέα κατηγορία.
Στις 14 Ιουλίου, η μάρκα θα λανσάρει το Porefessional Foundation σε 40 αποχρώσεις. Με μέτρια έως πλήρη κάλυψη, στοχεύει να μεταφέρει τα οφέλη λείανσης των πόρων της σειράς στα έγχρωμα καλλυντικά.
Ενώ η Benefit έχει προηγουμένως εισχωρήσει στην κατηγορία του foundation με πλέον καταργημένα προϊόντα όπως τα Play Sticks και το Hello Happy powder foundation. Αυτό το λανσάρισμα, το οποίο χρειάστηκε τρία χρόνια για να αναπτυχθεί. Σηματοδοτεί τη μοναδική τρέχουσα προσφορά της μάρκας σε αυτή την κατηγορία.
«Πολλά foundations φράζουν τους πόρους ή δημιουργούν περισσότερη υφή. Δεν υπάρχει πραγματικά ένα foundation που να εστιάζει πρωτίστως στους πόρους. Εκεί ερχόμαστε εμείς», δήλωσε η Kate Helfrich, επικεφαλής του τμήματος παγκόσμιας καινοτομίας προϊόντων και υπηρεσιών της Benefit Cosmetics. Η εταιρία ανήκει στην LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.
Με τιμή λιανικής 47 $ και κυκλοφορία αυτόν τον μήνα σε όλους τους retailers, όπως Sephora, Ulta Beauty και TikTok Shop.
Ο
Το προϊόν περιέχει νιασιναμίδη, γλυκερίνη και εκχύλισμα αγριοτριανταφυλλιάς. Για μια φόρμουλα με περίπου «84 τοις εκατό συστατικά περιποίησης δέρματος», όπως είπε η Helfrich.

«Δεν νομίζω ότι μπορείς να αναπτύξεις έγχρωμο μακιγιάζ σήμερα που να μην έχει οφέλη για το δέρμα», συνέχισε.
«Μέρος της καινοτομίας εδώ είναι το ιξώδες· η ικανότητα να αναπτύξεις ένα foundation μέτριας έως πλήρους κάλυψης που διατηρεί την ανάλαφρη υφή του και δεν θα φράξει τους πόρους».
Επί του παρόντος, η Benefit κατατάσσεται ως η number-one prestige primer brand στις ΗΠΑ χάρη στην ποικιλία των primer Porefessional. Αυτά τα προϊόντα προετοιμάζουν και θολώνουν την επιδερμίδα, τα οποία αυτό το foundation στοχεύει να συμπληρώσει.
Τα δεδομένα της Circana δείχνουν ότι η μάρκα κατέχει επίσης την κορυφή στις ΗΠΑ όσον αφορά τις πωλήσεις μάσκαρα κύρους. Αυτή είναι μια άλλη κατηγορία που επέκτεινε νωρίτερα φέτος με την εισαγωγή ενός νέου, εστιασμένου στον όγκο λανσαρίσματος BadGal Bounce.
O
«Δημιουργούμε χώρο στην κατηγορία του foundation μέσω αυτού για το οποίο είμαστε ήδη γνωστοί», δήλωσε η Chelsea Evans, ανώτερη αντιπρόεδρος παγκόσμιας στρατηγικής κατηγορίας στην Benefit. Όπως πρόσθεσε, «το franchise Porefessional συνεχίζει να είναι κινητήριος μοχλός ανάπτυξης για εμάς».

Σύμφωνα με την Evans, τα λανσαρίσματα primer και πούδρας που εντάχθηκαν πέρυσι στη σειρά ξεπέρασαν τις προσδοκίες πωλήσεων. Ένα προϊόν Porefessional πωλείται παγκοσμίως κάθε 8 δευτερόλεπτα.
Επίσης, το toner περιποίησης δέρματος Hydro Pop της σειράς, που λανσαρίστηκε το 2024, συνεχίζει να σημειώνει τριψήφια ανάπτυξη. Κατατάσσεται ως κορυφαίο προϊόν περιποίησης δέρματος για τη μάρκα σε βασικές αγορές της Ασίας, όπου οι essences αποτελούν συχνά ένα βασικό βήμα στα προγράμματα περιποίησης δέρματος.
«Βλέπουμε ότι οι μονάδες αποθήκευσης προϊόντων που λύνουν προβλήματα έχουν απόδοση για εμάς», είπε η Evans.
Προς αυτή την κατεύθυνση, το Porefessional Foundation στοχεύει όχι μόνο στη μείωση της εμφάνισης των πόρων κατά τη διάρκεια της εφαρμογής. Επίσης στοχεύει και στη βελτίωση της υφής του δέρματος. Το 97% των 118 συμμετεχόντων στη μελέτη να αναφέρουν ότι το γυμνό δέρμα έγινε πιο λείο με την πάροδο του χρόνου με τη χρήση.
Αυτή η προσέγγιση που επικεντρώνεται σε άμεσα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα είναι κάτι που η Benefit επιδιώκει να εφαρμόσει και σε άλλες κατηγορίες έγχρωμων καλλυντικών και περιποίησης δέρματος, εντός της σειράς Porefessional.





