Στο δυναμικό του ντεμπούτο, ο Michael Rider συνδύασε τα καλύτερα στοιχεία από τις εποχές των Hedi Slimane και Phoebe Philo, και πρόσθεσε δικές του πινελιές.
Τα μεταξωτά κασκόλ σε ιβουάρ και μαύρο χρώμα, που ήταν αριστοτεχνικά τυλιγμένες γύρω από τις προσκλήσεις της επίδειξης μόδας της Celine, ήταν παντού την Κυριακή. Μάλιστα, οι καλεσμένοι τις πήραν στα χέρια τους για να τις τυλίγουν γύρω από το λαιμό τους, τις περνούν μέσα από τις θηλιές της ζώνης τους ή τις κρεμούν από τις τσάντες τους (αντίο Labubu!).
Η επιλογή αυτού του αναμνηστικού ήταν μελετημένη και σκόπιμη, όπως και κάθε τι στην δυναμική πρώτη εμφάνιση του Michael Rider στον γαλλικό οίκο.
«Τα κασκόλ είναι κάτι που φοράω και ο καθένας φοράει διαφορετικά», είπε σε μια ομάδα δημοσιογράφων μετά την επίδειξη. «Είναι επίσης κάτι που τείνεις να κρατάς και ίσως να δώσεις στα παιδιά σου, ή σε έναν φίλο. Αλλά μου άρεσε η ιδέα, ιδιαίτερα στην Celine, όπου τα κασκόλ είχαν τόσο μεγάλη σημασία στην αρχή».
Όσα κράτησε και όσα πρόσθεσε ο Rider
Ο Rider κράτησε τα καλύτερα στοιχεία της εποχής του Hedi Slimane, και της Phoebe Philo, της οποίας ήταν αναπόσπαστο μέρος. Σε αυτό πρόσθεσε στοιχεία από το δικό του πρόσφατο παρελθόν ως δημιουργικός διευθυντής της Polo Ralph Lauren, ρίχνοντας πουλόβερ πάνω από μερικούς ώμους, σε preppy στυλ.
Άφησε κάποια πράγματα πίσω, κυρίως την πρόσφατη πληθώρα αναφορών στην Rue Cambon, αλλά ήταν διασκεδαστικό να εντοπίζεις τέτοια «Easter eggs» όπως μια Luggage επιμηκυμένη σε μια τσάντα για το Σαββατοκύριακο με μια τσέπη με φερμουάρ τώρα καμπυλωτή σαν χαμόγελο, ή ένα T-shirt με λογότυπο και στενά τζιν σε έναν αδύνατο, μακρυμάλλη άντρα, που εμφανίστηκε επίσης σε μια πιο χαλαρή εκδοχή.
Όπως πολλοί από τους σχεδιαστές που κάνουν ντεμπούτο σε οίκους αυτή τη σεζόν, ο Rider έχει πολλούς ενδιαφερόμενους να ευχαριστήσει, αλλά και επιχειρήσεις σε κίνδυνο σε μια περίοδο ύφεσης της πολυτέλειας. Έτσι, αυτή ήταν μια συλλογή που άρεσε στο κοινό, η οποία εξισορρόπησε την κληρονομιά και τις καινοτομίες στο σωστό μέτρο.
Ο
Η επίδειξη πραγματοποιήθηκε ένα βροχερό απόγευμα στα κεντρικά γραφεία της Celine στην Rue Vivienne, Τα μοντέλα κινήθηκαν προς δύο κατευθύνσεις στα ασβεστολιθικά δάπεδα υπό τους δυναμικούς ρυθμούς των The Cure. Η ραπτική ήταν διακριτική: σακάκια με έντονους ώμους και high-button stance, δίνοντάς τους μια τσιμπημένη και ευχάριστη γραμμή Empire και στενά, buttonless παλτό με κομψά, κομμένα ανοίγματα.
Τα παντελόνια ήταν cool, κομμένα στενά σαν κολάν ή χαλαρά σαν culottes, μερικά με ρεβέρ και σατέν ρίγες σαν tuxedo παντελόνια. Πλισέ carrot shapes και harem pants, φορεμένα μέσα σε glove-soft wrestling boots, ενίσχυαν μια αόριστη διάθεση της δεκαετίας του ’80.
Αυτή η συλλογή για άνδρες και γυναίκες κάλυψε επίσης όλες τις κατηγορίες, από την ημέρα έως το βράδυ, με τα μικρά μαύρα φορέματα (LBDs) του Rider διακοσμημένα με γιρλάντες από jet χάντρες. Το ιβουάρ φόρεμα infanta του ήταν τόσο απλό όσο ένα T-shirt και αδιακόσμητο, εκτός από την πιο χαριτωμένη μικρή τσέπη στο στήθος.
Μερικές από τις τσάντες και τα κοσμήματα κρέμονταν πάρα πολλά γούρια και μπιχλιμπίδια, αλλά μπορούσες να διακρίνεις νέα σχήματα και χρώματα στον καμβά Triomphe, καθώς και raffia totes σε όλα τα μεγέθη.
Η διάδοχός του στον σχεδιασμό της Polo, Karen Brown, και μια μικρή ομάδα από τα κεντρικά γραφεία της Lauren ήρθαν να τον επευφημήσουν, όπως και οι σχεδιαστές Lucie και Luke Meier, Jonathan Anderson και Raf Simons, ρίχνοντας λάδι στην ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα της επίδειξης.
Ενώ δεν ήταν συνηθισμένος στα φώτα της δημοσιότητας, έχοντας εργαστεί πίσω από τις σκηνές ολόκληρη την καριέρα του, ο Rider φάνηκε άνετος μιλώντας στους δημοσιογράφους στα παρασκήνια, χωρίς να αποκαλύπτει πολλά. Μίλησε για τις αξίες της Celine, ποιότητα, διαχρονικότητα και στυλ, που ευθυγραμμίζονται με τις δικές του.
Διαβάστε σχετικά: Twisted Romance: Η νέα συλλογή Zimmermann με άρωμα Μυκόνου





