Η έκθεση «Of Air And Dreams» θα διαρκέσει από τις 14 Ιουνίου έως τις 4 Ιανουαρίου 2026 και θα εξερευνήσει τη δημιουργική διαδικασία πίσω από τις περίπλοκες πτυχώσεις και τους διαφανείς όγκους της σχεδιάστριας.
Μην ρωτήσετε την Yiqing Yin για τη λογική πίσω από τις διαφανείς και περίπλοκα πτυχωτές δημιουργίες υψηλής ραπτικής της. Η δημιουργική της διαδικασία, αφήνει τα χέρια της να καθοδηγούν το ύφασμα εκεί όπου αισθάνεται φυσικό… «Κάθε σχέδιο είναι πολύ διαισθητικό, πολύ ενστικτώδες, ποτέ δεν έχει αναλυθεί υπερβολικά και ποτέ δεν άφησα τη λογική να με καθοδηγήσει στη δουλειά μου», δήλωσε η ίδια.

Αυτή και η επιμελήτρια της έκθεσης Sylvie Marot «επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τον αέρα και τον καπνό ως σημείο εκκίνησης και κατευθυντήρια γραμμή για να προσπαθήσουν να απεικονίσουν τη λογική σε κάτι που δεν είναι καθόλου λογικό», είπε η σχεδιάστρια.
Η έκθεση φιλοξενείται στον προσωρινό εκθεσιακό χώρο του μουσείου, επιφάνειας 550 τετραγωνικών μέτρων, όπου παρουσιάζονται περίπου 70 φορέματα, από τη συλλογή αποφοίτησης της Yin το 2009 έως δημιουργίες της φετινής χρονιάς.
Τα εκθέματα, τα οποία ακολουθούν θεματική και όχι χρονολογική πορεία, επικεντρώνονται σε έννοιες, όπως η γυναικεία ανατομία, τα χιμαιρικά πλάσματα, τα βάθη της θάλασσας και γενικά όλα όσα εμπνέονται από τη φύση εν κινήσει και μεταμορφώνονται. Τα σχοινιά και οι κόμποι αποτελούν ακόμη ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο που συμβολίζει τις συνδέσεις, ένα βασικό στοιχείο της έκθεσης.
Of Air And Dream

Επιπλέον, παρουσιάζονται σκίτσα, φωτογραφίες, λογοτεχνικά κείμενα της σχεδιάστριας, καθώς και αρώματα που δημιουργήθηκαν με τον αρωματοποιό Dominique Ropion για έργα, όπως το ρολόι-έννοια «Égérie: The Pleats of Time» της Vacheron Constantin.
Μετά τη γνωριμία της με τη Γιν, ενόψει της συλλογικής έκθεσης “Haute Dentelle” το 2018, η οποία εστίαζε στη σύγχρονη δημιουργία και την υψηλή ραπτική, η επιμελήτρια αποκόμισε την εντύπωση μιας «ολιστικής καλλιτέχνιδας» με μια πορεία που διακρίνεται για τη «μεγάλη συνοχή» της.
Of Air And Dreams
Διαβάστε επίσης: Louis Vuitton Cruise 2026: Θεατρικότητα στην Αβινιόν





