Dsquared2 Resort 2026: Rebel but wearable

by Mina Afentouli
«Αισθανόμαστε λίγο επαναστάτες; Λίγο. Ήταν μια χρονιά με διάθεση επανάστασης», δήλωσε ο Dan Caten με αφορμή την νέα collection Dsquared2 Resort 2026.

Οι Dean και Dan Caten μπορεί να γιορτάζουν φέτος την 30ή επέτειο του brand τους. Το απέδειξαν με το εντυπωσιακό σόου – υπερπαραγωγή, που παρουσίασαν τον περασμένο Φεβρουάριο, αλλά παραμένουν νέοι στην καρδιά. Ή ακόμα καλύτερα, επαναστάτες.

 

Το σχεδιαστικό δίδυμο προσέγγισε τη νέα τους συλλογή με το ίδιο ανυπότακτο πνεύμα. Τοποθέτησαν τις φωτογραφίες του look book Resort 2026 σε ένα περιβάλλον που θύμιζε σχολικές τουαλέτες. Είχε προηγηθεί η απόφασή τους να επανακτήσουν πλήρως τον έλεγχο του brand. Τερμάτισαν πρόωρα τη σύμβαση παραγωγής και διανομής με τη Staff International πριν τη λήξη της το 2027. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μία νομική διαμάχη με τη μητρική εταιρεία OTB, η οποία τελικά διευθετήθηκε και άφησε τη σύμβαση σε ισχύ.

 

Η καμπάνια στην… τουαλέτα

 

«Είναι το σημείο συνάντησης. Εκεί που πας να καπνίσεις ένα τσιγάρο ή να πιείς μια μπύρα και να κάνεις κάτι… κακό», ανέφερε ο Dan Caten κατά τη διάρκεια της παρουσίασης. 

Φαίνεται πως υπάρχει μια γενικότερη γοητεία με τις δημόσιες τουαλέτες. Αυτή η επιλογή των Catens θύμισε τη σκηνική παρουσίαση του Alessandro Michele στο πιο πρόσφατο σόου του για τη Valentino.

 

 

Ωστόσο, σε αντίθεση με την ενασχόληση με τις έννοιες της οικειότητας και της απρέπειας, οι Caten κράτησαν τη συλλογή τους προσγειωμένη, με μια συγκεντρωμένη σειρά από απλά και φορέσιμα κομμάτια.

Η συλλογή ήταν απόλυτα Dsquared2. Στο πρωταγωνιστικό ρόλο βρίσκουμε το τζιν, είτε σε distressed εκδοχές είτε καλυμμένο με graffiti μοτίβα, προσεγμένα preppy στοιχεία, αθλητική διάθεση και tomboy στυλ, εκφρασμένο μέσα από ρούμπι μπλουζάκια, φόρμες και workwear.

Όπως πάντα, έπαιξαν με αντιθέσεις. Πρόσθεσαν σε αυτό lingerie-inspired bralette με δαντέλα και micro σορτσάκια, καυτές παρεό φούστες με τροπικά prints ή T-shirts και αξεσουάρ με Polaroid φωτογραφίες του Tom Bianchi.

 

Tο στιλιστικό mix-and-match τους ήταν πιο ήπιο αυτή τη φορά, προς χάριν της άμεσης αναγνωσιμότητας. Βεβαίως, η συλλογή εξακολουθούσε να εκπέμπει στιλ. Τέτοια είναι κομμάτια όπως ένα κομψό τζιν κοστούμι τριών τεμαχίων ή ένα varsity τζάκετ με τη φράση “Bad2 Boys Club”.

Στέλνοντας τέλος, ένα όμορφο μήνυμα προς τον κόσμο, το πιο διασκεδαστικό merch της συλλογής είχε ένα smiley face και τη λεζάντα:

«Χαμογέλα. Τους μπερδεύει!». Έτσι μοιάζει η επαναστατικότητα μετά τα 30!

All photos: https://wwd.com

You may also like