Ο διάσημος βρετανικός οίκος μόδας λανσάρει τη holiday campaign του με τίτλο Wrapped in Burberry, με πρωταγωνιστές ζευγάρια, φίλους και οικογένειες.
Ο οίκος Burberry παρουσίασε τη νέα γιορτινή καμπάνια του στο Bloomsburry – διάσημη περιοχή του Λονδίνου, με έντονο πολιτισμικό υπόβαθρο. Παλιοί και νέοι φίλοι του brand είναι τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια, σε festive mood που μας συνεπαίρνει. Wrapped in Burberry
Wrapped in Burberry, Wrapped in love, joy and warmth
Οι Herschel και Lilly Stoller, πιστοί πελάτες του οίκου για περισσότερα από 20 χρόνια, ποζάρουν χαμογελαστοί στον φακό με matching sets, κρατώντας τσάντες της γνωστής μάρκας. Το ζευγάρι εμφανίζεται με μπεζ ζακέτες με το iconic καρό μοτίβο της Burberry και με γυαλιά ηλίου και όρασης. Πιασμένοι χέρι-χέρι, φωτογραφίζονται στο πίσω κάθισμα ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, πλάι σε ένα “βουνό” από δώρα Burberry.

Herschel and Lilly Stoller star in “Wrapped in Burberry” holiday campaign. ©Burberry
Στη δεύτερη φωτογραφία τους βλέπουμε και πάλι με matching ρούχα, αυτή τη φορά σε μπλε απόχρωση. Οι μικρές και μεγάλες σακούλες με ψώνια που κουβαλάνε είναι στην ίδια χρωματική παλέτα με τα outfits τους. Για άλλη μια φορά, το ζευγάρι δείχνει πανευτυχές, ύστερα από ατελείωτο shopping στα καταστήματα του οίκου.

Herschel and Lilly Stoller star in “Wrapped in Burberry” holiday campaign. ©Burberry
Η φιλία αποτυπώνεται μέσα από τη φωτογράφιση των David Tennant και Alex Hassell. Οι διάσημοι ηθοποιοί, εκτός της τηλεοπτικής συνεργασίας στη σειρά “Rivals”, διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις και εκτός του studio. Φορώντας tailored κοστούμια, αδιάβροχα παλτό και κατακόκκινα scarves, ποζάρουν για τη holiday campaign του οίκου.

Alex Hassell and David Tennant star in “Wrapped in Burberry” holiday campaign. ©Burberry
Ο Νιγηριανής καταγωγής καλλιτέχνης Slawn ποζάρει με την σύντροφό του Tallula Christie και τα δύο τους παιδιά. Η οικογένεια, η οποία διατηρεί το cafe “BeauBeaus” στην ανατολική πλευρά του Λονδίνου, φοράει total beige outfits με το signature καρό μοτίβο της Burberry.

Tallula Christie, Slawn and their two children, Beau and Baby, star in “Wrapped in Burberry” holiday campaign. ©Burberry
Μαζί με την εορταστική καμπάνια, ο οίκος ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία που προσφέρει στους πελάτες της. Η Virtual Scarf Try-on experience είναι διαθέσιμη online, σε επιλεγμένα καταστήματα και μέσω κινητού τηλεφώνου.
Οι Burberry-lovers έχουν τη δυνατότητα να “δοκιμάσουν” ψηφιακά το γνωστό σε όλους check scarf από κασμίρι ή από μαλλί αλπακά – διαθέσιμο σε 50 χρώματα – ώστε να βρουν αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο προσωπικό στυλ τους.
Όπως δήλωσε ο Joshua Schulman, Chief Executive Officer & Executive Director του οίκου, πρόκειται για “μια ιδέα που συνδυάζει τη βρετανική κληρονομιά και την ψηφιακή καινοτομία. Τα συγκεκριμένα κασκόλ έχουν συνδυαστεί με το όνομα του οίκου για δεκάδες χρόνια,.με στόχο την προστασία από το κρύο και παράλληλα το αδιαμφισβήτητο στυλ.”
https://www.instagram.com/p/DCTo23rAxxv/
Μπορείς να κάνεις το δικό σου Virtual Scarf Try-on εδώ.





