Ο Ιταλικός οίκος Valentino αποκάλυψε τη νέα Vlogo καμπάνια του, πηγαίνοντας τη logomania τάση ένα βήμα παραπέρα.

Κατά τη διάρκεια του Spring/Summer 2023 show του, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, ο οίκος Valentino παρουσίασε ένα νέο logo. Το καινούργιο Vlogo με ονομασία Toile Iconographe βασίζεται στην κομψότητα και την τόλμη. Ο Pierpaolo Piccioli συνέχισε να ερευνά το σύμπαν της logomania κάνοντας το νέο λογότυπο πρωταγωνιστή της καινούργια Valentino καμπάνιας. Συγκεκριμένα εμφανίζεται σε όλη την pret-à-porter collection, από τα ρούχα μέχρι και τα αξεσουάρ.

Τη Vlogo καμπάνια επιμελήθηκε ο διάσημος Αμερικανός φωτογράφος Steven Meisel. Οι εντυπωσιακές φωτογραφίες και το στήσιμο αποτελούν μία οπτική εκδήλωση της αδιάκοπης εξέλιξης του Valentino. Μέσα από έναν φουτουριστικό φακό, η καμπάνια κινείται με αυθεντικότητα και δύναμη, αναγνωρίζοντας την εμβληματική κληρονομιά του οίκου.

Η αισθητική φαντασία διευρύνεται και αποκαλύπτεται η συνέπεια του Ιταλικού οίκου. Ρούχα με έντονη αντίθεση, bucket hut καπέλα, ζώνες, tote bags και μπότες μέχρι το γόνατο. Το Vlogo αποτυπώνεται μέσα από τις αποχρώσεις του μαύρου, του κόκκινου, του μπεζ και του ροζ. Το λογότυπό γίνεται το σημάδι των καιρών μας, των επιλογών μας, των αντιφάσεων και των πράξεων μας. Γίνεται το σήμα κατατεθέν του Valentino, η καλύτερη απόδειξη της ταυτότητας και της φιλοσοφίας του.







