Home / Beauty  / Η DNKY αναδεικνύει τη δυναμική πλευρά ενός 24/7 y2k city girl

Η DNKY αναδεικνύει τη δυναμική πλευρά ενός 24/7 y2k city girl

DKNY
Η DKNY κάνει ένα throwback στα 00s, αναδεικνύοντας τη δυναμική πλευρά ενός y2k city girl στη Νέα Υόρκη. 

 

25 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου αρώματος της DKNY και.σχεδόν 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο του πιο γνωστού αρώματός της, Be Delicious, το brand ανακοινώνει την κυκλοφορία του νέου αρώματός του, απευθυνόμενο σε ένα νεότερο κοινό.

 

Το άρωμα αποτελεί βασικό μέρος του τρόπου ζωής της DKNY,.ένα σημαντικό κομμάτι του.brand από την πρώτη κιόλας κυκλοφορία της πρώτης σειράς αρωμάτων, το 1999. Το άρωμα μάς επιτρέπει να επεκτείνουμε το μήνυμα της DNKY σε ένα ευρύτερο κοινό και,.το πιο σημαντικό, μας επιτρέπει να συνδεθούμε με τη νέα γενιά”, δήλωσε ο Jeff Goldfarb,.ιδιοκτήτης της Donna Karan.  Το Be Delicious κυκλοφόρησε σχεδόν πριν από 20 χρόνια και εξακολουθεί να είναι επίκαιρο. Αλλά τώρα, ήρθε η ώρα να επενδύσουμε σε νέα πράγματα”, πρόσθεσε ο Goldfarb.

 

 

Λανσάροντάς το με την ονομασία 24/7, η DNKY απευθύνεται στην GenZ, επιδιώκοντας.να προσφέρει ένα “ισορροπημένο μείγμα, γεμάτο ενέργεια με ένα άρωμα του σήμερα”. Τη δημιουργία του 24/7 ανέλαβε ο αρωματοποιός Frank Voelkl,.ο οποίος συνδύασε τις κορυφαίες νότες από ροζ πιπέρι, ραβεντί και Quincester με τις νότες καρδιάς από τριαντάφυλλο centifolia, τουμπερόζα και γιασεμί sambac India μαζί με τις νότες βάσης από ανακυκλωμένο κέδρο, σανταλόξυλο και μόσχο, καθώς και από Ambrox.

 

Το άρωμα DKNY 24/7 σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για το brand, καθώς αυτό είναι.το πρώτο παγκόσμιο λανσάρισμα αρωμάτων για την DKNY σε συνεργασία με την Inter Parfums”, ανέφερε σχετικά με τη νέα κυκλοφορία ο Jeff Goldfarb.

 

Προκειμένου να ανακοινώσει την κυκλοφορία του 24/7, η DKNY δημιούργησε μία νέα καμπάνια. Ο Theo Stanley σκηνοθετεί το μοντέλο Georgia Palmer, το οποίο φωτογραφίζεται στη μέση μίας πολυσύχναστης λεωφόρου της Νέας Υόρκης,.μπροστά από τον φακό του Dan Jackson. Σίγουρα, η καμπάνια παραμένει πιστή στη μέχρι τώρα αισθητική του brand,.αναδεικνύοντας τη δυναμική πλευρά ενός y2k city girl.

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada