Home / Good Life  / Όταν η Gen Z ταξιδεύει, έχει τις δικές της προσδοκίες

Όταν η Gen Z ταξιδεύει, έχει τις δικές της προσδοκίες

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα η Gen Z έχει τα δικά της μοναδικά κριτήρια για τις τέλειες διακοπές και πολύ διαφορετικές προσδοκίες.

Η Gen Z, δηλαδή τα άτομα που έχουν γεννηθεί μεταξύ των μέσων της δεκαετίας του 1990 και του 2010, φαίνεται ότι. έχουν αναπτύξει ένα τελειώς διαφορετικό τρόπο σκέψης και φιλοσοφίας, ακόμη και σε ό,τι αφορά στις διακοπές και τις. εμπειρίες φιλοξενίας, εκφράζοντας τις δικές τους προσδοκίες.

 

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι η γενιά που μεγάλωσε μέσα στην κυριαρχία των social media και των νέων τεχνολογιών. Όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο, όλες οι αποφάσεις της νέας γενιάς επηρεάζονται και ορίζονται τελικά από αυτά τα στοιχεία. 

 

Η Gen Z αναζητά κάθε εμπειρία της με ψηφιακά κριτήρια, ενώ διαθέτει και έντονες ηθικές και. περιβαλλοντικές ανησυχίες. Επιπλέον, όπως δέιχνουν έρευνες, τα άτομα της γενιάς αυτής έχουν πολύ. υψηλότερες προσδοκίες από τα ταξίδια και τις διακοπές τους, κάτι που οφείλεται στο ότι έχουν μεγαλώσει. με ανέσεις και εμπειρίες φιλοξενίας, που πια δεν τους εντυπωσιάζουν, αναζητώντας κάθε φορά ένα βήμα. παραπάνω. Οι προσδοκίες αυτές θέτουν τον πήχη των επιχειρήσεων πιο ψηλά, ώστε να καλύψουν τις πιθανές απαιτήσεις.

 

προσδοκίες

 

Ένα από τα βασικά κριτήρια τα οποία βρίσκονται ψηλά στη λίστα της Gen Z είναι το θέμα της άμεσης αυτοεξυπηρέτησης με chatbots, εικονικούς βοηθούς κ.ά. Η νέα γενιά προσπαθεί πάντα να λύσει ζητήματα μόνη της σε. ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση πελατών,σε αντίθεση με τους boomers, που σε καμία περίπτωση δεν θα έμπαιναν στη διαδικασία να ανζητήσουν μόνοι τους τη λύση σε κάποιο πρόβλημα που θα αφορούσε στην εξυπηρέτηση, ενώ υπάρχουν. συγκεκριμένες απαιτήσεις για την άμεση εξυπηρέτηση με προσωποποιημένες απαντήσεις εντός ενός χρονικού ορίου.

 

Κάτι τέτοιο αναδιαμορφώνει τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις, οι οποίες οφείλουν να ανταποκριθούν στα νεά δεδομένα. 

 

Για τη Gen Z οι προσωποποιημένες εμπειρίες είναι δεδομένες όταν μιλάμε για το κομμάτι της φιλοξενίας -και όχι. μόνο, ενώ είναι διατεθιμένη να εγκαταλείψει έναν ιστότοπο που δεν παρέχει προσωποποιημένες προτάσεις. Αυτό καθιστά την προσωποποίηση βασικό κομμάτι των επιχειρήσεων για τη στρατηγική τους.

 

Φυσικά, το οπτικό περιεχόμενο είναι αδιαμφισβήτητα απαραίτητο για τη γενιά των social media. Bίντεο τα οποία μπορούν να παρουσιάσουν μια εμπειρία εντός ολίγων δευτερολέπτων είναι ιδανικά, και κάτι τέτοιο. οδηγεί φυσικά τις επιχειρήσεις στη δημιουργία λογαριασμών στις κοινωνικές πλατφόρμες, κυρίως πια του TikTok.

 
 
προσδοκίες
 
 
Έτσι, ένα υλικό κατάλληλα προσαρμοσμένο για κινητές συσκευές είναι εκείνο που μπορεί να εξασφαλίσει το ζητούμενο engagement των πελατών.
 
 
 
Κάτι ακόμα που αφορά έντονα τη συγκεριμένη γενιά είναι η διαφάνεια και η πίστη σε βασικές αξίες, αλλά και η κοινωνική.ευθύνη μιας επιχείρησης, αλλά και η αίσθηση ότι είναι μέρος μιας κοινότητας.
 
 
Η Gen Z προτιμάει επιχειρήσεις που υποστηρίζουν έναν πρωταρχικό κοινωνικό σκοπό και είναι πιστές σε αυτόν. έμπρακτα. Φυσικά εστιάζει σε θέματα βιωσιμότητας, ένταξης, πολυμορφίας και περιβαλλοντικών ζητημάτων, ενώ τεράστιο ρόλο παίζει η αυθεντικότητα και η ειλικρίνεια των επιχειρήσεων.

 

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath