Home / Fashion  / Triumph: Γιορτάζοντας την ατομικότητα κάθε γυναίκας!

Triumph: Γιορτάζοντας την ατομικότητα κάθε γυναίκας!

H Triumph ανακοινώνει την εξέλιξη του παγκόσμιου brand vision της, με επίκεντρο τις ανάγκες και την προσωπικότητα κάθε γυναίκας! 

 

Το διεθνώς αναγνωρισμένο brand εσωρούχων, ανακοινώνει την εξέλιξη του παγκόσμιου brand vision και της οπτικής ταυτότητάς του. Η γενικότερη αυτή ανανέωση βασίζεται στη φιλοσοφία της Triumph, η οποία είναι βαθιά ριζωμένη  στην ενδυνάμωση των γυναικών όλου του κόσμου.

 

Σύμφωνα, λοιπόν, με τη φιλοσοφία της Triumph, όλες οι γυναίκες οφείλουν να αγκαλιάσουν ολόψυχα τον εαυτό τους, την ατομικότητα και τη μοναδικότητά τους. Έτσι, το όραμά της αποτελεί μια πραγματική γιορτή της ατομικότητας! Αυτή  εκφράζεται με ένα εντελώς νέο look & feel, αυθεντικό, ολόφρεσκο και μοντέρνο.  

 

Νέα εποχή για την Triumph!

Η Triumph είναι ένα brand με μεγάλη και πλούσια ιστορία, που αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του κοινού της. Γι’ αυτόν τον λόγο συνεχίζει να εξελίσσεται και να επανατοποθετείται, σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς πολύ γρήγορα.

 

Εδώ και χρόνια έχει κερδίσει την αφοσίωση των καταναλωτριών, έχοντας στον επίκεντρο την πρακτικότητα, την αξιοπιστία, και την κομψότητα. Τώρα, έρχεται να προσθέσει μια ανανεωμένη αίσθηση γούστου και ενθουσιασμού σε όλα τα οπτικά και επικοινωνιακά σημεία επαφής, καθώς και στον σχεδιασμό των προϊόντων της. Στόχος της, να δημιουργήσει μια αληθινά συναισθηματική σύνδεση με τις καταναλώτριές της.   

 

Aντλεί την έμπνευσή της από τις φυσικές αλλαγές, που προκύπτουν στην κοινωνία και στον πολιτισμό. Ο κόσμος γύρω μας δε μένει στάσιμος. Συνεπώς, ούτε κι η Triumph ως brand, αφού οι ζωές των γυναικών, οι συμπεριφορές κι οι ανάγκες τους συνεχώς αλλάζουν, απαιτώντας  τα brands να εξελίσσονται, για να διατηρούν το νόημα στις ζωές τους.

 

Η συνεχής παρακολούθηση των αλλαγών στις ανάγκες των γυναικών, καθώς και των key trends, αποτελεί πηγή έμπνευσης για το brand στην ανάπτυξη νέων προϊόντων. Κάτι τέτοιο “μεταφράζεται” σε νέο design, και ακόμη πιο άνετη εφαρμογή.

 

Στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης της, η Triumph πραγματοποίησε μια εκτενή έρευνα, αξιολογώντας τις ιδέες και τα σχόλια από 20.000 γυναίκες παγκοσμίως. Μέσα από αυτήν την έρευνα αναδείχθηκε η μεγαλειώδης μεταβολή στον τρόπο, με τον οποίο οι ζωές των γυναικών, οι αντιλήψεις και οι ανάγκες τους έχουν αλλάξει.

 

 

Ενάντια στα στερεότυπα

Τώρα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, οι γυναίκες επαναξιολογούν τι έχει πραγματική σημασία στη ζωή τους, και δεν επιθυμούν να απεικονίζονται με έναν κοινότυπο ή άσχετο τρόπο. Η βιομηχανία των εσωρούχων, εδώ και πολλά χρόνια, έχει δημιουργήσει στερεότυπα, απεικονίσεις που η ίδια η βιομηχανία έχει προσδιορίσει ως “σέξι” ή “άνετη” γυναίκα.

 

Εκ των πραγμάτων, πρόκειται για μια απαρχαιωμένη ιδέα, που δεν έχει καμία απήχηση. Ως εκ τούτου οι γυναίκες πλέον αναζητούν, ολοένα και περισσότερο, τα brands που επιλέγουν να τις καταλαβαίνουν ως άτομα, και να εκτιμούν την πολυπλοκότητα της σύγχρονης καθημερινότητάς τους. Αντιθέτως, δε θέλουν να αισθάνονται ότι κρίνονται και προσδιορίζονται από το σώμα τους ή τις εκάστοτε ανάγκες τους.

 

Γι’ αυτό, άλλωστε, το ενδιαφέρον των γυναικών το κερδίζουν brands, που αψηφούν τα παραδοσιακά στερεότυπα και προασπίζουν το δικαίωμα στην ατομικότητα. Συμβαδίζοντας με αυτήν τη νέα φιλοσοφία, το εξελιγμένο brand vision της Triumph, εξυμνεί όλες τις διαφορές που κάνουν τις γυναίκες και τις ζωές τους… μοναδικές!

 

 

To νέο όραμα

Ο Paul Gautier, Global Head of Brands της Triumph σχολιάζει: “Το όραμά μας είναι να αγωνιζόμαστε για έναν κόσμο, όπου όλες οι γυναίκες θα μπορούν να αγκαλιάσουν, ολόψυχα, την ατομικότητά τους. Αυτό που έχει σημασία, είναι να προάγουμε μια προσωπική σύνδεση και μια έντονη εμπειρία με τις καταναλώτριές μας, μέσα από κάθε σημείο επαφής, που έχουμε αναπτύξει μαζί τους. Από τα προϊόντα που αγοράζουν και τις εικόνες που βλέπουν, μέχρι την αγοραστική τους εμπειρία, τόσο online όσο και στα φυσικά μας καταστήματα. Με όχημά μας την ιδιαιτερότητα, την εμψύχωση, και τη σχετικότητα, θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα αξέχαστο “ταξίδι”.

 

Συνεπής στην υπόσχεσή της, τη σεζόν AW22 η Triumph γιορτάζει τη μοναδικότητα και την ατομικότητα, που αποτελούν πλέον τις κατευθυντήριες γραμμές για όλες τις ενέργειές της. Κάθε πτυχή της είναι ειδικά σχεδιασμένη, ώστε να ενθαρρύνεται η ατομική σύνδεση με την κάθε γυναίκα ξεχωριστά.

 

Νέα εποχή στις καμπάνιες

Με  κινητήρια δύναμη την ατομικότητα, όλες οι καμπάνιες θα είναι σχεδιασμένες, ως γνήσιοι φόροι τιμής στις γυναίκες, που εξυμνούν την ατομικότητά τους, τις πολύπλευρες ζωές τους, αλλά και τη διαφορετικότητά τους. Έτσι, δημιουργείται μια, κατά βάση, εντελώς διαφορετική οπτική γωνία, που θέτει υπό αμφισβήτηση τις ιστορικές απεικονίσεις των γυναικών του παρελθόντος.

 

Με αληθινές και προσιτές εικόνες, που κάνουν κάθε γυναίκα να αισθάνεται ότι την καταλαβαίνουν και ότι το brand την αντιπροσωπεύει, η Triumph προσδοκά στη δημιουργία μιας βαθιά ριζωμένης και συναισθηματικής σύνδεσης, τόσο με τις υπάρχουσες καταναλώτριές της όσο και με τις καινούργιες.

 

Νέα εποχή στα καταστήματα

Επιπρόσθετα, το brand αποκαλύπτει κι ένα νέο concept για τα καταστήματα, σχεδιασμένο έτσι, ώστε να δημιουργεί μια δυνατή και καθηλωτική εμπειρία. Ένα νέο modular στήσιμο για τα προϊόντα, με ψηφιακές “πινελιές” και διάφορα στοιχεία αφής, προσφέρει στις καταναλώτριες ένα απρόσκοπτο, premium “ταξίδι”, που εξυψώνει και μεταμορφώνει το bra-fitting σε μία εντελώς προσωπική και ατμοσφαιρική εμπειρία. Κάθε πτυχή του νέου concept των καταστημάτων έχει σχεδιαστεί ειδικά, για να δημιουργεί έναν χώρο, όπου το κάθε άτομο αισθάνεται ξεχωριστό και μοναδικό.

 

Από τη σεζόν AW22 ο εορτασμός της ατομικότητας των γυναικών αποτελεί την κατευθυντήρια γραμμή για όλες τις δραστηριότητες του brand, με στόχο την προώθηση της Triumph σε ένα μέλλον, που κατά κύριο λόγο διαμορφώνεται από τις συνεχώς εναλλασσόμενες ανάγκες και lifestyles των γυναικών ανά τον κόσμο.

 

Βιώσιμη προσέγγιση

Η αρχή έγινε με τη νέα της συλλογή Swimwear SS22, από εξ ολοκλήρου ανακυκλωμένα υφάσματα.Τώρα, η Triumph Holding AG συνεχίζει την πορεία του brand προς τη βιωσιμότητα και τις οικολογικές πρακτικές. Ανακοινώνει την επιτυχή πιστοποίηση όλων των ιδιόκτητων κέντρων παραγωγής και διανομής της, σύμφωνα με τους επίσημους φορείς Global Organic Textile Standard (“GOTS”) και Global Recycled Standard (“GRS”).

 

Τα GOTS και GRS αποτελούν δύο ευρέως αναγνωρισμένα, διεθνή προγράμματα πιστοποίησης στον τομέα της κλωστοϋφαντουργίας. Στόχος τους η βελτίωση της βιωσιμότητας των υλικών, που χρησιμοποιούνται καθ’ όλη τη γραμμή παραγωγής της εν λόγω βιομηχανίας. Τα δύο αυτά standards περιλαμβάνουν την αξιολόγηση της περιβαλλοντολογικής απόδοσης και της κοινωνικής συμμόρφωσης των εγκαταστάσεων παραγωγής και διανομής των προϊόντων, που διαθέτουν αντίστοιχες πιστοποιήσεις GRS και GOTS.

 

Η Triumph θα λανσάρει τα πρώτα προϊόντα της με πιστοποιήσεις GOTS και GRS την Άνοιξη-Καλοκαίρι του 2023. Στόχος της είναι έως το 2025 να έχει αντικαταστήσει το 60% – 80% των κατηγοριών των προϊόντων της με Α’ ύλες και βασικά υλικά, που είναι βιώσιμα, βάσει αντίστοιχης πιστοποίησης.  

 

Aναζητήστε όλα τα μοναδικά προϊόντα  στο www.triumpheshop.gr.

 

Fb: @TriumphGR 

Ig: @triumphlingerie

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath