Home / Men  / Men knitting και το φαινόμενο Tom Daley

Men knitting και το φαινόμενο Tom Daley

Tom Daley fainomeno
Το φαινόμενο Tom Daley ωθεί τους άντρες σε όλο τον πλανήτη, να ξεκινήσουν το πλέξιμο.

 

Περίπου 1 εκατομμύριο άνθρωποι εθίστηκαν στο πλέξιμο κατά τη διάρκεια της καραντίνας, αφότου ο Ολυμπιονίκης εθεάθη να πλέκει δίπλα στην πισίνα, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων του 2020, στο Τόκιο. Το πλέξιμο ως χόμπι διαδίδεται και το φετινό χειμώνα, καθώς το φαινόμενο του Tom Daley έχει συγκεντρώσει χιλιάδες οπαδούς. Ανάμεσά τους άντρες και γυναίκες.

 

 

O χρυσός Ολυμπιονίκης ξεκίνησε μια νέα σειρά, που έχει τη δυνατότητα να ενθαρρύνει ακόμα περισσότερους να το ξεκινήσουν.

 

Από τότε που εθεάθη να πλέκει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, ο Daley έχει δημιουργήσει μία επίσημη σελίδα στο Instagram, που συγκεντρώνει 1,4 εκατομμύρια ακόλουθους. Μάλιστα, τώρα έχει μία δική του συλλογή high-knitting kits, που είναι διαθέσιμη προς πώληση στην ιστοσελίδα LoveCrafts.

 

 

♦ Πλέξιμο & Lockdown

Το 2020, όταν ακόμα το lockdown ήταν μία νέα εμπειρία, οι Βρετανοί αξιοποίησαν τον χρόνο τους στρεφόμενοι προς τη μαγειρική. Όταν πια, το 2021, ήρθε η συνειδητοποίηση ότι η καραντίνα έμελλε να διαρκέσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, η προσήλωση στη μαγειρική μετατράπηκε σε προσήλωση στην χειροτεχνία.

 

Το φαινόμενο του Daley ενθάρρυνε περισσότερους άνδρες να ξεκινήσουν το πλέξιμο. Σύμφωνα με την εκπρόσωπο Τύπου της Ένωσης Hand Knitting της Βρετανίας (UKHKA), Juliet Bernard, “Το ένα τέταρτο των ανθρώπων που χρησιμοποιούσαν την ιστοσελίδα, ανήκει στο αντρικό φύλο. Ποσοστό περίπου 10% μεγαλύτερο σε σχέση με αυτό πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες”.

 

Το φαινόμενο του Daley προσδιόρισε τις κύριες τάσεις αγορών για το 2021, αφού οι πωλήσεις νημάτων αυξήθηκαν σημαντικά, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο, το χόμπι αυτό τον βοήθησε στην κατάκτηση των μεταλλίων του και, μάλιστα, το χαρακτήρισε “το μυστικό του όπλο”.

 

 

◊ Αναφορικά με το πλέξιμο

Δύο στους πέντε ανθρώπους δήλωσαν ότι ακολούθησαν το χόμπι για να εξοικονομήσουν χρήματα. Από την άλλη, ισόποσος ήταν και ο αριθμός ατόμων που ανέφερε περιβαλλοντικούς λόγους για αυτήν την επιλογή. Αυτή η DIY προσέγγιση περιγράφεται και ως “αργή” μόδα.

 

Τον περασμένο Δεκέμβριο, οι πωλήσεις των kit πλεξίματος αυξήθηκαν κατά 225%, σε σύγκριση με το 2019. Ενώ, παραδοσιακά, το αγοραστικό κοινό νημάτων ήταν κυρίως γυναίκες μεταξύ 40 και 50 ετών, ο Daley κατάφερε να παρασύρει ένα μεγαλύτερο ποσοστό ανδρών στο δημιουργικό παιχνίδι με τις βελόνες!

 

All Photos Sourse: Instagram 

 

Κεντρική εικόνα: Courtesy of bytomdaley.com

[email protected]

“But how could you live and have no story to tell?” ― Fyodor Dostoevsky, White Nights