Home / Cozyhome  / Architecture  / “Hotel Experience”: Mια νέα σειρά δράσεων από το ARCHISEARCH.gr και τη Design Ambassador

“Hotel Experience”: Mια νέα σειρά δράσεων από το ARCHISEARCH.gr και τη Design Ambassador

Μια σημαντική διοργάνωση με βασικό θέμα την εμπειρία, στον ανταγωνιστικό ξενοδοχειακό κλάδο.

 

Μέχρι το 2024, η προσωπική και βιωματική πολυτέλεια εκτιμάται πως θα είναι μια αγορά ύψους 1.260 δις ευρώ. Το 2015 ήταν στα 845 δις ευρώ” σύμφωνα με στοιχεία της “Boston Consulting Group”.

 

Στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο και άκρως ανταγωνιστικό κλάδο του ξενοδοχείου, μία κυρίαρχη λέξη διέπει τη συνάντηση αρχιτεκτονικής και hotel management. Η εμπειρία!

 

Στο κατώφλι του 2020, οι high spenders που ταξιδεύουν ιεραρχούν την εμπειρία πάνω από ένα απλά όμορφο δωμάτιο. Οι ιδιοκτήτες των niche ξενοδοχείων ανταποκρίνονται, ανακαλύπτοντας τα κατάλληλα concepts. Τόποι από το παρελθόν αναγεννιούνται σε ένα κινηματογραφικό σενάριο διαβίωσης στις διακοπές, χαλαρωτικά κρησφύγετα που αναδύονται από τη γη και αιωρούνται στη θέα της θάλασσας, glamping εμπειρίες προσφέρουν απρόσμενες ανέσεις κάτω από τα αστέρια, foodie ξενοδοχεία χαρίζουν μία πολυποίκιλη επίγευση στις διακοπές και τα resorts αποκτούν θεματικές εγκαταστάσεις niche χαρακτήρα.

 

Το sense of place, ως αναπόσπαστο κομμάτι του σχεδιασμού της ξενοδοχειακής εμπειρίας, η μοντέρνα μετάφραση του εκάστοτε κτιρίου, η βαρύνουσα σημασία της εμπειρίας άφιξης και αναχώρησης, το ξενοδοχείο ως τόπος των αισθήσεων, το ξενοδοχείο ως περιβάλλον ασφάλειας και ποιοτικής χαλάρωσης, η οικοσυναισθηματική νοημοσύνη με τη βιωματική εμπειρία και οι οπτικές περί της βιωσιμότητας στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, είναι ορισμένοι μόνο από τους προβληματισμούς στους οποίους θα εμβαθύνει το “Hotel Experience”, μια νέα σειρά δράσεων από το ARCHISEARCH.gr

 

 

Η θεματική “Hotel Experience”, η οποία πρόκειται να πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στις 12 μ.μ στο ATHENS METROPOLITAN EXPO, στα πλαίσια της σημαντικής για τον ξενοδοχειακό κλάδο έκθεσης XENIA, είναι μία παραγωγή της Design Ambassador και του Archisearch.gr από τον Βασίλη Μπαρτζώκα, ενώ διοργανώνεται με την υποστήριξη της ΚΝΑUF

 

 

ΟΜΙΛΗΤΕΣ-AGENDA

12:05-12:20: Κωνσταντίνος Καραμπατάκης, Αρχιτέκτων Συνιδρυτής / k-studio.
Θέμα: Επανάχρηση Resorts – Ξενοδοχείο Δεξαμενές

 

 

12:25-12:40: Τάσος Γεωργαντζής, Συνιδρυτής Urban Soul Project.
Θέμα: Δημιουργώντας το πρώτο Foodie Hotel στον Κόσμο. ERGON House Athens.

 

 

12:40-13:00: Γιώργος Χατζηγεωργίου. ΑCOUSTICAL. Acoustical & Civil Engineers.
Θέμα: Ηχομόνωση και ακουστικός σχεδιασμός ξενοδοχείων.

 

 

 

13:05-13:20: Carlos Loperena, Αρχιτέκτων, Συνιδρυτής Deca Architects.

Θέμα: Leisure & Wellness Euphoria

 

 

13:25-13:40: Βαγγέλης Στυλιανιδης, Αρχιτέκτων, Συνιδρυτής 3SK Stylianidis Architects. Θέμα: To νερό, τα ξενοδοχεία και ο φωτογράφος.

 

 

 

13:45-14:00: Ρία Βογιατζή, Αρχιτέκτων / Elastic Architects.
Θέμα: Developing Projects with International Investors Worldwide.

 

 

 

14:05-14:20: Κωνσταντίνος Κολέτσος, Αρχιτέκτων Υπεύθυνος μελετών και προδιαγραφών στην εταιρεία Knauf. Ακουστικές Εφαρμογές σε Χώρους Ξενοδοχείων.

 

 

 

14:25-14:40: Τατιάνα Κούπα – Νίκος Παπαπανούσης / Delta Architects.
Luxury Hotel Design in Rhodes.

 

 

 

14:45-15:00: Πιέρος Πιερής, Αρχιτέκτων-Pieris Architects / Δρ Στέλλα Πιερή Αρχιτέκτων.
Θέμα: Tourism Goes Green: Luxury Camping και Ξενοδοχειακά Καταλύματα Βιώσιμου Σχεδιασμού.

 

 

 

15:05-15:20: Αριστείδης Ντάλας, Αρχιτέκτων, ιδρυτής του γραφείου Aristides S. Dallas Architecture Studio. Θέμα¨Μύκονος – Ρόδος – Σαντορίνη. Η εμπειρία του τόπου στον σχεδιασμό του ξενοδοχείου.

 

 

15:20-15:30: Δανάη Μακρή, Head of Content & Communication Design Ambassador
Kλείσιμο-Συμπεράσματα.

 

 

Θα ακολουθήσει after event coctail στο εκθεσιακό περίπτερο της KNAUF για ομιλητές, αρχιτέκονες και συμμετέχοντες στο συνέδριο.

 

Δηλώστε συμμετοχή εδώ.

 

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath