
Το διάσημο fashion brand αντικαθιστά τον θρυλικό πια κροκόδειλο για καλό σκοπό.
Ένα σύντομο “αντίο” λέει στον πιο διάσημο κροκόδειλο η Lacoste, αφού το iconic σύμβολό της αντικαθίσταται για πολύ καλό σκοπό.
Το μικρό κροκοδειλάκι για πάνω από 85 χρόνια κοσμεί την αριστερή πλευρά στις μπλούζες του διάσημου brand, όμως, φαίνεται ότι δίνει τη θέση του σε άλλα ζώα, στο πλαίσιο της συνεργασίας της Lacoste με τον παγκόσμιο οργανισμό IUCN (Διεθνής Ένωση Προστασίας της Φύσης ) για τη διάσωση του περιβάλλοντος.
Έτσι, δέκα νέα ζώα, τα οποία είναι υπό εξαφάνιση, παίρνουν τη θέση του πρώην δημοφιλούς logo, πάνω σε μια σειρά από limited edition polo μπλουζάκια. Ανάμεσα σε αυτά τα ζώα είναι η τίγρης της Σουμάτρας, το Κακάπο ή αλλιώς κουκουβάγια-παπαγάλος και ο Ρινόκερος της Ιάβας. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν για την ενίσχυση της παγκόσμιας δράσης του IUCN.
Η Lacoste μέσα από ανάρτησή της στο Instagram εξήγησε τους λόγους αντικατάστασης του logo, με τον αριθμό των polos που κυκλοφορεί για κάθε σχέδιο να ανταποκρίνεται στον πληθυσμό του κάθε είδους, καθώς και ότι αγοράζοντας ένα από τα 1.775 κομμάτια, ενισχύουμε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια για τη διατήρηση της άγριας ζωής του πλανήτη.
Tέλος, πολλά από τα ρούχα της φθινοπωρινής συλλογής Lacoste “φιλοξενούν” prints εμπνευσμένα από τα συγκεκριμένα, υπό εξαφάνιση είδη ζώων.
https://www.instagram.com/p/Bf0vwW8Fk23/?utm_source=ig_embed