Home / Good Life  / Οι καλοκαιρινές καμπάνιες φέρνουν την Ελλάδα στο επίκεντρο!

Οι καλοκαιρινές καμπάνιες φέρνουν την Ελλάδα στο επίκεντρο!

Φέτος, περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα είναι ο top προορισμός του καλοκαιριού. Εμπνευσμένες καμπάνιες και motto κάνουν τον γύρο του κόσμου!

 

Μετά από δύο δύσκολα χρόνια για τον ελληνικό τουρισμό, η χώρα μας επανέρχεται δυναμικά και γοητεύει ξανά! Οι εμπνευσμένες καμπάνιες για τα ελληνικά νησιά -και όχι μόνο- κάνουν τον γύρω του κόσμου, καλώντας τους τουρίστες σε μία μοναδική καλοκαιρινή εμπειρία! Εικόνες και λέξεις συνθέτουν ένα αμάγαλμα αυθεντικής ομορφιάς, που σε παρασύρει. 

 

Πάμε να δούμε μαζί μερικές από τις πιο όμορφες καμπάνιες για το ελληνικό καλοκαίρι του 2022!

 

Η καμπάνια για το “Greek4ForYou”

Η φετινή τουριστική καμπάνια του “Greek4ForYou” αφορά 5 νησιά του Ανατολικού Αιγαίου (Χίος, Λέσβος, Λέρος, Σάμος και Κως). Το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου χρηματοδότησε με 2 εκατ. ευρώ τον ΕΟΤ, για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου προβολής των νησιών στην Ελλάδα και σε επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού. Η νέα τουριστική προβολή θα αναδείξει την ποικιλομορφία των ταξιδιωτικών προορισμών των νησιών και τους αρχαιολογικούς χώρους, τη γαστρονομική παράδοση και τα τοπικά προϊόντα, τον πολιτισμικό πλούτο και την ιδιαίτερη βιωματική τουριστική εμπειρία που προσφέρουν.

 

 

Το storytelling της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ

Το μήνυμα “Οnce you’re in Greece, you will want to stay forever” ταξιδεύει ανά τον κοσμο, μέσα από τη νέα, συναισθηματική και πρωτότυπη καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Πρωταγωνιστής ο Όττο, ένας Αυστριακός, που επισκέφθηκε πριν χρόνια τη χώρα μας, για να γευτεί το ελληνικό καλοκαίρι και τελικά… Έμεινε για πάντα! Μια πραγματική ιστορία με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας μας, που φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Φέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Το πιθανότερο είναι να θέλει να μείνει για πάντα!

 

 

Ανανεωμένο υλικό από τον δήμο Πάρου

Με τρία νέα βίντεο ενισχύει την τουριστική προβολή του ο Δήμος Πάρου, παρουσιάζοντας τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του νησιού. Ως επίγειος παράδεισος, το κυκλαδίτικο νησί αναδεικνύει, πέρα από τη φυσική ομορφιά του, τα ειδικά θεματικά ενδιαφέροντα που προσφέρει στον επισκέπτη, όπως οι θαλάσσιες δραστηριότητες και η γαστρονομία.

 

 

Το νέο βίντεο για τη Σαντορίνη από το MTC Group 

Το τελευταίο προωθητικό βίντεο της Σαντορίνης από την MTC Group έκανε “πρεμιέρα” μέσω Ert και Ertflix, πριν λίγες ημέρες. Παρουσιάζει την πανέμορφη Σαντορίνη, όπως δεν χορταίνουμε να τη βλέπουμε. Η μετάδοσή του έγινε από την εκπομπή “Με νέα ματιά”. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο video που, σε λίγα δευτερόλεπτα, κάνοντας χρήση αγγλικών λέξεων με ελληνική ρίζα, καλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν το νόημά τους επισκεπτόμενοι το νησί. Δείτε εδώ την καμπάνια. 

 

Το Greekend είναι το νέο weekend!

Tο σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend στη νέα έξυπνη καμπάνια του ΕΟΤ.  Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, απαντώντας “Το greekend”! Το μοναδικό αυτό βίντεο περιλαμβάνει πλάνα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, επιδιώκοντας να τις τοποθετήσει στον χάρτη των city-breaks της Ευρώπης. Το δημιουργικό και η παραγωγή αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού. Σε πρώτη φάση θα προβληθεί σε δέκα χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

 

 

Summer in Greece is The Feeling!

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath