Home / Fashion  / Η Gucci Lifestyle καμπάνια εμπνέεται από την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων

Η Gucci Lifestyle καμπάνια εμπνέεται από την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων

Το κλασσικό παραμύθι η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων εμπνέει τον Alessandro Michele, για τη νέα Gucci Lifestyle καμπάνια.

 

Courtesy of Gucci

 

Καθώς η Milan Design Week φτάνει στο τέλος της, ο Gucci ετοιμάζεται να ανοίξει ένα ειδικό pop-up κατάστημα στο Μιλάνο, όπου θα παρουσιάσει τη νέα Gucci Lifestyle συλλογή του οίκου. Η συγκεκριμένη collection θα αποτυπώσει τον αναθεωρημένο τρόπο ζωής που θέλει να προβάλλει το brand, και θα χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες. Παιχνίδια, αναψυχή και χαρτικά είδη, εμπνευσμένη από το κλασσικό παραμύθι η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων.

 

Courtesy of Gucci

 

Όταν ήμουν παιδί, να πηγαίνω στο χαρτοπωλείο και να βρίσκω μολύβια, στυλό, σημειωματάρια, παιχνίδια, σήμαινε να φέρνω ένα όνειρο στην καθημερινότητά μου. Ωραία, καλοφτιαγμένα αντικείμενα που μιλούσαν για χειροτεχνία και που ήταν σε θέση να βγάλουν μια μαγική, μυστηριώδη και υπέροχη αύρα. Για το λόγο αυτό, η παρουσίαση της συλλογής Gucci Lifestyle στο Μιλάνο μέσω του Gucci Cartoleria είναι ένα είδος αγιασμού. Έναν φόρο τιμής που έπρεπε να πληρώσω. Έτσι, φαντάστηκα ένα μικρό ντουλάπι περιέργειας. Ένα Wunderkammer, όπως το σπήλαιο του Ali Baba, που θα μπορούσε να φιλοξενήσει αυτά τα καθημερινά αντικείμενα και να τα επιστρέψει σε μια παραμυθένια διάσταση. Θα μπορούσα να τα είχα συμπεριλάβει στις συλλογές πολύ καιρό πριν, αλλά δεν είχαν άμεση σχέση με ρούχα και αξεσουάρ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ήθελα να χτίσω έναν ιδιότροπο χώρο, όπου θα μπορούσαν να διαμορφωθούν. Για να επαναφέρω στην καθημερινή ζωή αυτή την αίσθηση του θαύματος που τους κάνει τόσο αγαπητούς”, δήλωσε ο Alessandro Michele.

 

Courtesy of Gucci

 

Η μαγική καμπάνια επιμελήθηκε από τον Max Siedentopf, σε ένα παραμυθένιο φρούριο του 16ου αιώνα στην Τοσκάνη. Γιγάντια τραπουλόχαρτα που παραπέμπουν στο λατρεμένο παραμύθι και μεγάλα κρεβάτια σε εξωτερικούς χώρους, με τα μοντέλα να φορούν πιτζάμες, πρωταγωνιστούν. Πολύχρωμα μολύβια, είδη γραφείου, αιωρούμενα μαξιλάρια και πολύχρωμα prints αποπνέουν το νέο lifestyle του οίκου, όπου παραμύθια και βιβλιοπωλεία γίνονται ένα.

 

Courtesy of Gucci

 

www.gucci.com

 

Courtesy of Gucci

[email protected]

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.