Home / Men  / Η αριστοκρατική αισθητική του γκολφ στη νέα καμπάνια της Maison Kitsuné

Η αριστοκρατική αισθητική του γκολφ στη νέα καμπάνια της Maison Kitsuné

γκολφ
Το γαλλο-ιαπωνικό brand Maison Kitsuné παρουσιάζει τη νέα του καλοκαιρινή συλλογή, εμπνευσμένη από την αριστοκρατική αισθητική του γκολφ.

 

Το fashion brand, με σήμα κατατεθέν την αλεπού, εισέρχεται για πρώτη φορά στον.χώρο του αθλητισμού, αντλώντας έμπνευση από τα ρούχα των γκόλφερς. Η νέα συλλογή έρχεται να καλύψει τόσο τις ανάγκες των fun του αθλήματος,.όσο και τις καθημερινές ανάγκες των street stylers.γκολφ 

 

 

Η Maison Kitsuné επεδίωξε να στραφεί στη δημιουργία μίας caspule σειράς, η οποία να συνδυάζει το preppy style του αθλήματος με τα σύγχρονα trends. Bucket hats, polo t-shirts, vests, βερμούδες και αέρινα παντελόνια.είναι μόνο μερικά από τα items, που κάνουν αυτήν τη συλλογή να ξεχωρίζει.

 

 

Το brand κατάφερε να μεταφέρει τον κόσμο του γκολφ μέσα σε μόνο μία καλοκαιρινή συλλογή, σχεδιάζοντας τα ρούχα που πρωταγωνιστούν σε αυτή με τέτοιον τρόπο,.έτσι ώστε να είναι ιδανικά για casual εμφανίσεις, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η χρωματική παλέτα της συλλογής βασίζεται κυρίως σε neutral χρώματα και παστέλ αποχρώσεις, ενώ, έντονη είναι και η παρουσία του πράσινου.  Στο ίδιο μοτίβο φαίνεται να κινείται και η ίδια η καμπάνια, η οποία τοποθετήθηκε μέσα.στη φύση, με τα μοντέλα να ποζάρουν παίζοντας γκολφ.

 

 

Μπορείτε να ανακαλύψετε τα κομμάτια της νέας συλλογής στο official site της Maison Kitsuné.

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada