Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Κατακράτηση υγρών: Τροφές για να την αντιμετωπίσετε

Κατακράτηση υγρών: Τροφές για να την αντιμετωπίσετε

Οι σωστές τροφές έρχονται για να βοηθήσουν ακόμα μία φορά! Η κατακράτηση υγρών μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη σωστή διατροφή!

 

Μία συνήθη και δυσάρεστη κατάσταση είναι η κατακράτηση υγρών. Τα νεφρά μας συγκρατούν περισσότερο νερό από αυτό που χρειάζονται και ως αποτέλεσμα να παίρνουμε ξαφνικό βάρος και να αισθανόμαστε έντονο πρήξιμο. Το σωστότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να απευθυνθείτε στον γιατρό σας για να βρείτε την ακριβή αιτία του προβλήματος. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες που θα ανακουφίσουν και θα σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε!

 

 

Τροφές πλούσιες σε κάλιο και μαγνήσιο αποτελούν σημαντικοί σύμμαχοι ενάντια στην κατακράτηση υγρών. Μπανάνα, πατάτες, ροδάκινο, πορτοκάλι, σταφίδες, φρούτα, πράσινα λαχανικά, όσπρια και θαλασσινά. Όσον αφορά στα φρούτα και τα λαχανικά χρειάζεται μία διευκρίνηση. Αυτά που μπορούν να βοηθήσουν είναι πλούσια σε νερό και έχουν διουρητική δράση. Καρπούζι, αγγούρι, σέλινο, πεπόνι και φράουλες. Παράλληλα, όταν νιώθετε τόσο έντονο πρήξιμο είναι προτιμότερο να καταναλώνετε ψάρι αντί για κρέας.

Γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά θα απομακρύνουν το περίσσιο του νερού από τον οργανισμό σας. Από τη λίστα δε θα μπορούσε να λείπει η τόσο ευεργετική μαύρη σοκολάτα. Καφές, αναψυκτικά και αλκοόλ θα εντείνουν το πρόβλημά σας. Πολύ σημαντική είναι και η μείωση του αλατιού στο φαγητό σας. Η σωστή διατροφή κάνει και πάλι θαύματα! Αυτήν τη φορά είναι σύμμαχος ενάντια στην κατακράτηση υγρών.

 

Πηγή εδώ.

christinamai@cozyhome.gr

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.

})(jQuery)