Η Billie Eilish πρωταγωνιστεί στη sustainable καμπάνια της Gucci

Ο ιταλικός οίκος Gucci εισέρχεται σε μία νέα sustainable εποχή, εδραιώνοντας το animal-free υλικό Demetra στις συλλογές του. Για να γιορτάσει αυτήν την οικολογική στροφή του, το brand παρουσιάζει μία ανανεωμένη vegan εκδοχή της Horsebit Bag του 1995, με πρωταγωνίστρια της καμπάνιας την Billie Eilish.
Δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία των πρώτων sneakers κατασκευασμένων από το animal-free υλικό Demetra,.ο ιταλικός οίκος Gucci επανακυκλοφορεί το iconic σχέδιο της Horsebit Bag του 1995 με το ίδιο υλικό, με πρωταγωνίστρια της καμπάνιας την Billie Eilish. Με τη νέα της κυκλοφορία, η Gucci φαίνεται να επαναπροσδιορίζει τις αξίες της, οδηγώντας το brand σε μία νέα εποχή,.προσπαθώντας να υιοθετήσει μία πιο ηθική προσέγγιση στη σύγχρονη μόδα, προστατεύοντας, παράλληλα, την κληρονομιά της, αλλά.και την παραδοσιακή της δεξιοτεχνία στην παραγωγή αξεσουάρ.
Το Demetra περιέχει πάνω από 77 τοις εκατό φυτικές πρώτες ύλες και.είναι κατασκευασμένο από βισκόζη και ένωση ξυλοπολτού από βιώσιμες δασικές πηγές,.καθώς και πολυουρεθάνη βιολογικής βάσης από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Ταυτόχρονα, είναι κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και σήμα κατατεθέν υλικό, το όνομα του οποίου επιλέχθηκε από τον πρώην δημιουργικό διευθυντή Alessandro Michele,.εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία και τη Δήμητρα, τη θεά της γεωργίας και της νέας συγκομιδής.
Σύμφωνα με το brand, το υλικό Demetra δεν δημιουργήθηκε για να αντικαταστήσει το δέρμα. Αντίθετα, δημιουργήθηκε από την Gucci ως μία animal free επιλογή, την οποία ο οίκος μπορεί να ενσωματώσει στις συλλογές της,.καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, από υποδήματα και αξεσουάρ μέχρι τσάντες και ρούχα.